lördag 7 september 2013

Tävling!

Vad är detta? Lämna en kommentar här på bloggen under detta inlägg senast fredagen den 13 september så är du, om du gissar rätt, med i utlottningen av 6 stycken!
För att det ska bli rättvist kommer jag inte att godkänna svaren för publicering förrän efter jag dragit vinnaren.

Yvonne: båda dina inlägg kom fram, men jag vet inte om du skulle ha så stor glädje av att vinna precis... Ha ha! Men rätt ska vara rätt, så du är så klart med i vinstutlottningen ändå!

Pysselfarmor: Bärrensare är rätt! Men som du gissade är det ju inte den som efterfrågas utan "bären"!

5 kommentarer:

  1. Haha! Vad kul!
    Jag har ingen aning.
    Blir spännande att höra svaret!

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som gråärt, kanske är det samma sort som jag har som heter "Raber".

    Hälsningar från
    Yvonne G.

    SvaraRadera
  3. Vet inte om mitt inlägg kom fram.....
    Det är gråärt. Kanske den sorten som jag har som heter "Raber".

    Mvh
    Yvonne G.

    SvaraRadera
  4. hmmmm blir litet förvirrad för när jag ser på bilden så tror jag att du vill veta vad det är för "bär" där, men när jag läser din text tror jag du vill veta vad det är de ligger på....
    därför svarar jag att jag tror det är gula ärtor på en bärrensare :-)))

    SvaraRadera
  5. men jag var ganska nära de där "bären" då'rå eftersom jag gissade på ärtor ...fast fel färg ;-)

    SvaraRadera