lördag 26 november 2011

En liten torggumma!

Idag har min dotter varit torggumma! Jag har tänkt en del på det här med att tjäna pengar på det ständiga pysslandet, och till sist kom jag fram till det här! Så idag på morgonen lastade vi bilen full med hemstöpta ljus, granrisbockar, fågelmat i peparkaksorm och annat och ställde oss på torget i Jönköping! Eter att utgifterna borträknats hade jag faktiskt gjort en vint på en 1000- lapp, och framför allt har jag gjort en massa erfarenheter som jag kan ha nytta av framöver! Tror jag ska satsa på en julmarknad nästa år!
Sedan har jag upptäckt att det är mycket på torget som inte är vad man tror när man går där och handlar... det är alltid roligt att se lite bakom kulisserna!
Om någon skulle vilja ha en bock så har jag några oklädda kroppar kvar, så det är bara att beställa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar